Smart Insights Event

Portfolio
Smart Insights Event portfolio case pr en content marketing bureau Counter Content

Het Smart Insights Event, georganiseerd door Scanmar, was een volledige dag voor klanten en geïnteresseerden in business- en marketing intelligence, planning en forcasting en big data. Om het event onder de aandacht te brengen bij de doelgroep van Scanmar verzorgden wij de communicatie rondom het event. Zo werden de sprekers belicht in diverse interviews. De bezoekers werden geworven middels online uitnodigingen, nieuwsbrieven, uitgebreide event website en online marketing campagne (i.s.m. Counter Creatives).

Het programma bestond uit inhoudelijke sessies en praktijkcases van onder meer Easyjet, Johnson&Johnson, Hero, KLM/Air France. Key-note speakers als Arent van ‘t Spijker (Blinklane) en Maurits Kaptein (Radboud Universiteit) brachten de bezoekers op de hoogte van de wijze waarop data gebruikt kan worden om de prestaties en business modellen van organisaties drastisch kan verbeteren. Tim Coronel liet zien hoe data in de autosport gebruikt wordt om de prestaties van coureurs en auto’s te optimaliseren. Als sportieve afsluiting konden de bezoekers zelf hun racekwaliteiten testen op het kartcircuit.

Scanmar levert wereldwijd gespecialiseerde software voor ‘marketing decision solutions’ en ‘forecasting tools’. Het dashboard, waar interne en externe databronnen samenkomen, verschaft inzicht op het gebied van marktinformatie. Scanmar levert oplossingen voor o.a. voor Heineken, Philips, Friesland Campina en Unilever en heeft voor de grootste brand trackers ter wereld online reporting platforms en datawarehouses geleverd.

 

Counter Content © 2018