Counter Campfire

Portfolio
Counter Campfire portfolio case pr en content marketing bureau Counter Content

Tijdens Counter Campfire, aan de oevers van het IJ in Amsterdam-Noord, stond ‘de kunst van het vertellen’ centraal. Het kennis- en netwerkevent voor de marketing- en communicatieprofessional, belichtte vanuit verschillende invalshoeken thema’s als communicatie, media en marketing.

Met sprekers als Jan Sonneveld (speechschrijver voor o.a. minister Schultz van Haegen), Allan Eshuijs (songwriter van bijvoorbeeld Cascada, Edsilia Rombley en Gerard Joling) en Yolan Witterholt (journalist van o.a. De Volkskrant en auteur van het boek “De Journalist als ZZP-er”) nam Counter Campfire de kunst van het vertellen en de veelzijdigheid ervan onder de loep. Frans Reichardt, “De klantenluisteraar”, communicatie-expert en schrijver van o.a. “Business Bloopers”, was de dagvoorzitter. Hij werd bijgestaan door rapper en woordkunstenaar aCtive die ieder sprekersblok afsloot met een heuse wRap-up.

Voor een klein gezelschap organiseerden we in opvolging van Counter Campfire, ‘Counter Campfire – De Verdieping’. De indrukwekkende tentoonstelling Magnum Contact Sheets in FOAM gebruikten we als decor om o.a. met een fotografiedocente en Toon Beemsterboer, correspondent Midden-Oosten van het NRC, te praten over de grote invloed die beeld heeft op een verhaal. Marjolein van den Broek van het blog Sneakers and Smoothies deelde haar kennis over Instagram.

Bekijk het videoverslag van Counter Campfire terug op Youtube.

Counter Content © 2018