XGIMI is een innovatieve klant in de wereld van technologie en consumentenelektronica. Deze wereldwijde producent van projectoren betreedt in 2022 de Benelux-markt met beperkte zichtbaarheid en naamsbekendheid.
Op retainer basis gaan we in Nederland en België de uitdaging aan hun merk te positioneren en een sterke aanwezigheid op te bouwen in een competitieve markt. We doen dit met lokale PR, content creatie en marketingbegeleiding. Om aandacht voor de meeslepende audiovisuele XGIMI-ervaringen te genereren en recensies over de projectoren te krijgen, leggen we herhaaldelijk PR-verhalen voor aan de media en bieden we review-exemplaren aan. We adviseren over welk internationaal nieuws we kunnen lokaliseren en verwerken dit in pakkende persberichten gericht op de Nederlandse en Belgische media. Daarnaast creëren we waardevolle content door blogs te schrijven en onderzoek te doen onder Nederlandse consumenten over hun mediagebruik. Zo benadrukken we de voordelen van XGIMI-projectoren, met een speciale focus op het kijken van het WK voetbal “thuis”.
Met de introductie van de MoGo 2 Pro nodigen we journalisten uit op kantoor om hen de nieuwe functies te laten ervaren, wat onder meer resulteert in een mooie full page in mannenlifestylemedium JFK. Verder publicaties in gamingplatforms en nationale nieuwsmedia zoals Telegraaf, Volkskrant, AD, Télépro (BE), Nieuwsblad (BE), La Dernière Heure (BE), Le Soir (BE).