Combiwel is een non-profit kinderopvangorganisatie met een grote maatschappelijke betrokkenheid en 34 verschillende locaties in Amsterdam. Met een team van deskundige pedagogisch medewerkers, coaches, bso-medewerkers en samenwerkingspartners staan ze elke dag klaar voor de kinderen van 2 tot 13 jaar.
Sinds 2019 zijn we een verlenging van het communicatieteam van Combiwel voor Kinderen en helpen we met hun communicatiestrategie, branding, design en SEO en SEA campagnes. In januari lanceerden we voor het eerst een pr-campagne voor Combiwel voor Kinderen. Om aandacht te vragen voor de taalvaardigheid van kinderen, hielpen wij Combiwel met het organiseren van een taalevenement tijdens de Nationale Voorleesdagen. Comedian en presentator Edson da Graça kwam langs bij de bovenbouwkinderen van MK Oostzanerwerf in Amsterdam-Noord, waar hij voorlas uit het favoriete boek van zijn dochter: Juf Braaksel. Woordkunstenaar Manu van Kersbergen ging de dialoog aan met taalspecialist Simone Smak van Combiwel voor Kinderen en Esther Lagendijk, stadsdeelbestuurder Amsterdam-Noord. Het belang van de onderliggende boodschap van het voorleesmoment werd benadrukt door de vele aandacht vanuit de media. Voorafgaand aan het evenement werd Edson da Graça geïnterviewd door NH Nieuws Radio en FunX Radio. Onderwijsmedia zoals de Nationale Onderwijsgids, Vakblad Didactief en Tijdschrift OnderWijsTijd deden ook verslag van het evenement. Simone Smak werd geïnterviewd door het lifestyle magazine J/M Ouders. En om het af te maken, heeft Telegraaf Amsterdam een deel van hun voorpagina en een hele pagina aan het evenement gewijd.