HOUD JE HUISHOUDAPPARATEN SCHOON MET CARE CLUB

21 okt 2020
by Counter Content

Dit voorjaar kwamen we massaal thuis te zitten door de lockdown. Reden voor ons om samen met Care Club een onderzoek te doen naar het koffie- en wasmachine gebruik onder de Nederlandse huishoudens, die tijdens de lockdown overuren draaiden. Care Club is een corporate startup, wat onder de vlag van de BSH-groep (van o.a. Bosch en Siemens) in abonnementsvorm reinigingsproducten aanbiedt voor je koffiezetapparaat, wasmachine of vaatwasser. Uit ons onderzoek kwamen shockerende getallen naar voren, dat vond Rader ook en publiceerde daar een artikel over. 

Uit ons onderzoek blijkt dat een meerderheid van de Nederlanders hun koffiezetapparaat niet goed schoonmaakt. Een minderheid maakt de buitenkant van het apparaat schoon met een doekje (40%) en ook losse onderdelen worden door een klein deel meegenomen in de vaatwasser (33%). Slechts 47% ontkalkt de koffiemachine regelmatig en nog minder mensen gebruiken een goed reinigingsmiddel (14%). Uit ons onderzoek over wasmachines komt naar voren dat het favoriete wasmoment onder de Nederlanders het weekend blijkt te zijn. Woensdag is ook een populaire dag om de wasmachine te laten draaien, met wel 54%.

Neem een kijkje naar het artikel wat  Radar schreef over Care Club en ons onderzoek over het gebruik van de koffiezetapparaten in Nederlandse huishoudens. 

Counter Content © 2021
Call Now Button