Lunchsessie: de impact van nepnieuws op media, merken en mensen

14 nov 2018
by admin

2018 is met hoofdrolspelers als Trump, Facebook en Dotan het jaar van nepnieuws. De impact op de maatschappij is in dit soort gevallen gigantisch. Ook voor professionals zoals marketeers, communicatieadviseurs en journalisten. Hoe betrouwbaar is mijn merk, medium en verhaal nog?

Onder leiding van presentatrice Evelien Bosch deelt Han van der Horst, schrijver van het boek Nepnieuws zijn visie over media en een panel van journalisten met Niels van Nimwegen, De Monitor KRO-NCRV; Rens Muller, Runner’s World, Veronica Magazine, Voetbal International en Jasper Mulder, Adformatie, gaat met elkaar in discussie over het kernthema. Natuurlijk mag je mee discussiëren en vragen stellen. De sessie wordt afgesloten met een heerlijke lunch in de voormalige wapenfabriek op het Hembrugterrein.

Datum en locatie:
Dinsdag 27 november bij Lab-44 te Zaandam

Programma:
11:30 – 12:00 uur Ontvangst
12:00 – 12:20 uur Inleiding door Han van der Horst
12:20 – 13:00 uur Paneldiscussie met onder meer Niels van Nimwegen – De Monitor KRO-NCRV, Rens Muller – Runner’s World, Veronica Magazine en Voetbal International, en Jasper Mulder – Adformatie
13:00 – 14:00 uur Lunch en netwerkgelegenheid

Aanmelden doe je via een e-mail aan Thalien Colenbrander (thalien@countercontent.nl) onder vermelding van Lunchevent nepnieuws.

Mediaonderzoek 2018 downloaden? Klik op de afbeelding.

 

Counter Content © 2018