Counter Content aan de slag voor Zaanse Schans

15 feb 2018
by admin

We gaan in 2018 aan de slag voor de Zaanse Schans. We gaan een van de best bezochte toeristische attracties van Nederland helpen met strategische ondersteuning, het vertellen van de verschillende verhalen van de Zaanse Schans en met advies voor de dagelijkse communicatie en pr-werkzaamheden. De Zaanse Schans verwacht dit jaar 2,3 miljoen bezoekers en wil met behulp van Counter Content zorgen voor een goede spreiding van de bezoekers over het hele jaar.

Inge Kroonenberg, Manager Marketing en PR van de Zaanse Schans: “Iedereen kent de Zaanse Schans, maar we willen juist de verschillende verhalen onder de aandacht te brengen zoals dat van de molenaar, de bewoners en de verschillende ambachtslieden. Daarnaast willen we graag de verscheidenheid aan activiteiten zichtbaar maken, waarbij beleving op de Zaanse Schans heel belangrijk is.”

Dennis Jak, managing partner van Counter Content: “We zijn erg trots dat we aan de slag mogen voor de Zaanse Schans. Ondanks dat we met klanten als uitzendorganisatie Timing, Taxicentrale Amsterdam en leasemaatschappij ALD Automotive een bureau zijn met een landelijke dekking, voelen we ons als Zaans bureau natuurlijk sterk verbonden met de Zaanstreek en hebben we veel kennis over de streek in huis. Zo werken wij ook voor Sportbedrijf Zaanstad, Marketing Zaanstreek en gemeente Zaanstad en komt een belangrijk deel van ons team uit de streek. Wij vinden het geweldig om bij te kunnen dragen aan de zichtbaarheid van dit prachtige cultureel erfgoed.”

 

Counter Content © 2018