Persoonality lanceert Jop met Counter Content en Counter Creatives

03 feb 2017
by admin

Persoonality heeft communicatiebureau Counter Content in de arm genomen voor de lancering van Jouw Online Persooneelsmanager, oftewel Jop.  Het bureau uit Zaandam is verantwoordelijk voor de strategie en content van de campagne. Voor het creatief concept en de uitwerking van de campagne is het zusterbedrijf Counter Creatives ingeschakeld. De campagne is landelijk uitgezet via online, social, outdoor en radio. Op de Horecava eerder deze maand is de beursstand van Persoonality in de stijl van Jop uitgevoerd. Doel van de campagne is het genereren van landelijke bekendheid en leads voor het nieuwe portaal.

Persoonality is met ruim 12.500 payrollmedewerkers een van de grootste payrollorganisaties van Nederland en een zelfstandig label van Timing. Het bureau neemt de administratieve, financiële en juridische lasten en risico’s over van hun klanten. Persoonality heeft Counter Content en Counter Creatives gevraagd hen te ondersteunen bij de lancering van Jop. Jop staat voor Jouw Online Persooneelsmanager en helpt ondernemers om personeelszaken efficiënter in te richten, maar is ook een inspiratiebron om betrokken en loyale medewerkers te creëren.

Meer weten: www.persoonality.nl/jop

Counter Content © 2018