Persbericht: ALD Automotive verlengt contract Counter Content

26 nov 2015
by admin
Samenwerking ALD Automotive Counter Content

Zaandam, 26 november 2015 – Na een samenwerking van een jaar verlengt ALD Automotive het contract met communicatiebureau Counter Content. Het bureau uit Zaandam gaat een van de grootste leasemaatschappijen ter wereld ondersteunen met public relations en content marketing.

ALD Automotive noteerde in oktober een groei van 9% over 2015 en komt daarmee boven de 25.000 voertuigen in Nederland. Mede door de vlootovername van Munsterhuis Lease, private lease en uitbreiding van white label partnerships met andere automerken. Daarnaast voegde de mobiliteitsspecialist onlangs als eerste grote leasemaatschappij de high speed e-bike toe aan het assortiment. Counter Content organiseerde de viering van deze introductie door middel van een e-bike race op het circuit van Lelystad. Onder leiding van bekende team captains als Leontien van Moorsel, Frits Sissing, Jeroen Nieuwenhuize, Evelien Bosch en Vivienne van den Assem streden vijftig deelnemers om de titel ‘snelste e-bike racer’. Volgens Lonneke van der Horst, Strategy & Marketing Manager van ALD Automotive, dankt Counter Content deze contractverlenging aan de plezierige samenwerking en onderling vertrouwen: ‘Voor ALD Automotive was dit het jaar van innovatie en groei. De ondersteuning op het gebied van PR en content marketing zal bijdragen aan het realiseren van verdere groei en het vermarkten van nieuwe mobiliteitsconcepten.’ 

ALD Automotive

ALD Automotive is gespecialiseerd in Operational Leasing en Fleet Management. De organisatie staat vooraan op het gebied van productontwikkeling, marktonderzoek en innovatie. Met ruim 1.100.000 voertuigen en 5.000 werknemers in 40 landen, behoort ALD Automotive tot de top drie van grootste autoleasemaatschappijen wereldwijd.

Counter Content

Counter Content is een communicatiebureau voor bedrijven met een sterke focus op de B2B markt. Het bureau helpt haar klanten aan de juiste media-aandacht, met communicatievraagstukken of aan waardevolle leads. Dit door een combinatie van PR, (content) marketing en communicatie. Een aantal klanten van Counter Content zijn Tinker imagineers, Amsterdam Economic Board, Experian Marketing Services en CDDN.

Counter Content © 2018